Doruksat Uyduforum width=  

Geri Git   Doruksat Uyduforum >
--=DİNİ VE SOSYAL HAYAT - MUHABBET - İŞ HAYATI=--
> Muhabbet Harici Ciddi Düzeyli Konular > Doruksat Haber Merkezi > Teknoloji Haberleri
Albümler Kayıt SSS Üye Listesi Ajanda Konuları Okundu İşaretle

PROGRAM ARŞİVİ BÖLÜMÜMÜZDE YAYINLANAN PROGRAMLARIN TÜMÜ TANITIM AMAÇLI OLUP FREEWARE YADA PROGRAM SAHİPLERİNİN İNTERNET ÜZERİNDEN YAYINLADIĞI DEMOLARIDIR. BU NEDENLE FORUMUMUZDA SERİAL CRACK VS YASAKTIR. FULL KULLANMAK İSTİYORSANIZ LÜTFEN SATIN ALINIZ !!!

ÖNEMLİ = TÜRKİYE DE BULUNAN ŞİFRELİ DİGİTAL YAYINLARIN İLLEGAL İZLENMESİNE YÖNELİK MESAJ YAZMAK DOSYA YAYINLAMAK VEYA ŞİFRE VERMEK YASAKTIR. AKSİNİ YAPAN ÜYELERİMİZ UYARILACAK VE MESAJI SİLİNECEKTİR !!!



Yanıtla
LinkBack Konu Araçları Mod Seç
Okunmamış 12-06-2018, 16:41   #1 (permalink)
Administrator
 
Kalender39 kullanıcısının avatarı
Giriş: 06 May 2009
Yaş: 48
Mesaj: 21,488
Icon Wink Televizyon alırken nelere dikkat etmeli?



Televizyon teknolojisi yerinde durmuyor. Gün geçtikçe akıllanan ve yeni özelliklerle donatılan televizyonlar, kullanıcıların izleme keyfini bir üst noktaya çıkarıyor. Bu anlamda Philips TV’nin Pazarlama Direktörü Can Göver, televizyon teknolojisinin geldiği son noktayı anlattı ve televizyon alırken nelere dikkat edilmesi gerektiği konusunda önemli uyarılarda bulundu.

Televizyon teknolojisi yerinde durmuyor. Gün geçtikçe akıllanan ve yeni özelliklerle donatılan televizyonlar, kullanıcıların izleme keyfini bir üst noktaya çıkarıyor. Bu anlamda Philips TV’nin Pazarlama Direktörü Can Göver, televizyon teknolojisinin geldiği son noktayı anlattı ve televizyon alırken nelere dikkat edilmesi gerektiği konusunda önemli uyarılarda bulundu.
Sizce televizyon teknolojisinde bugün ne noktadayız?

Tüplü, siyah-beyaz televizyonlardan itibaren düşünürsek; oldukça ilerdeyiz Özellikle 2000’li yıllarda tüplü televizyonların daha düz ve ince hale gelmesiyle panel teknolojileri başladı. Panel teknolojileri ile de Plazma TV’ler geldi. Bu plazmalar önce LCD sonra da LED oldular. LED’den sonra da aslında 2013 yılına kadar LED üzerine başka bir panel üretilmedi veya yeni bir panel teknolojisi gelmedi. LED panellerin zamanla çözünürlük anlamında nitelikleri arttı.

HD, Full HD ve 2013-2014 yıllarında hayatımıza giren Ultra HD teknolojisi ortaya çıktı. Bugün ise panel teknolojisinde gelinen son nokta OLED panelller. Farklı olarak ise günümüzde HDR gibi ek görüntü iyileştirici teknolojiler de mevcut. Aslında televizyon teknolojisi biraz da oynatılan içeriğin kaynağına bağlı bir konu. Kısacası kaynak görüntünüz ne kadar kaliteli ve nitelikliyse, bu görüntünün televizyon ekranındaki yansıması ve görüntü deneyiminiz de aynı oranda yüksek olacaktır.

Türkiye’deki televizyon tüketim sizce nasıl? İnsanlar televizyon alırken en çok nelere dikkat ediyor?

Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki Türk insanı hem televizyonu hem de televizyon izlemeyi seviyor. Televizyon karşısında geçirdiğimiz vakit azımsanacak türden değil. Elde ettiğimiz analizler ve veriler bize bunu anlatıyor. Ulusal yayınların yanı sıra, gelecekte daha da yaygınlaşacak olan IP TV, online içerik platformları ve konsol oyunculuğu gibi kullanım alanları da özellikle yüksek nitelikli televizyon gereksinimini dünyada ve ülkemizde de her geçen gün artırıyor. Bu kapsamda ürün teknik özellikleri kullanıcıların alım kararında etkili bir rol üstleniyor. Bir diğer konu ise tasarım. Malum televizyon bir elektronik cihazdan ziyade evinizin bir mobilyası konumunda. Bu noktada ürünün şıklığı ve tasarımı devreye giriyor.

Bu aşamada kadınların fikrinin televizyon alımlarında da ne kadar etken bir rol üstlendiğini hatırlatmakta fayda var. Tüketicinin alım konusundaki elbette en önemli kritlerinden biri de fiyat. Tüketici artık bir televizyonu almadan önce dersine iyi çalışıyor ve fiyat performans muhakemesini yaptıktan sonra mağazaya gidiyor. Elbette bu alışkanlığın artmasında online satış kanallarının da gücü yadsınamaz. Tecrübelerimiz bize şunu söylüyor: Etkileyici dizaynlı, nitelikli teknik özelliklere sahip inovatif ve etkileyici ürünler sunduğunuz taktirde, tüketici elde edeceği katma değeri, fiyat kavramına odaklanmadan seçimini yaparak televizyon satın alabiliyor. Kısacası günümüzde karar alma anlamında fiyat olgusu etkisini yitirirken, ürünün sağladığı katma değer olgusunun etkisi özellikle son yıllarda artış gösteriyor.


__________________



Nur üstüne NUR... Olurmu diye şaşırmayın sakın..ALLAH isteyince ve islam için çalışıp fedâkarlık yapınca oluyormuş demekKİ...

Mühüm olan mevzuu rütbeler ve payeler değil dostluk köprüsünü yıkmadan toplumdaki İnsanlara bir şeyler verebilmektir, verici olunuz, sömürücü değil...


[Üyelik girişi yapmadan linki görüntülüyemezsiniz.Üye iseniz giriş yapınız. ]

Kalender39 Çevrimiçi   Alıntı Yaparak Cevapla
Sponsored Links
 

Yanıtla


Şu an bu konuyu görüntüleyen kullanıcı sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2 Şuan Saat 04:20.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 PL2
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339